Viatge a Occitània 4t d’ESO

L’alumnat de 4t de secundària hem acabat la nostra trajectòria formativa tant acadèmica com personal  amb un viatge a Occitània .
Vam començar amb una visita guiada a Cotlliure on vam visitar la tomba d’Antonio Machado i ens vam banyar a la costa vermella rodejats de quadres del Fauvisme.
L’endemà ens vam estrenar amb el telesquí on vam veure les nostres habilitats esportives aquàtiques. Ahir vam visitar la ciutat de Carcassone, patrimoni de la humanitat primer amb trotinette i després amb una guia i per últim, avui hem acabat la nostra estada fent caiac i visitant la ciutat de Perpinyà.
Fins aviat, escola El Cim, casa nostra durant molts anys.