Concert de final de curs

El passat 9 de juny vam viure una tarda molt especial amb el concert de final de curs, que també va servir per celebrar el 30è aniversari de les nostres corals. Va ser un concert ple d’emoció, música i bons moments, amb una gran participació i una magnífica resposta del públic. Volem felicitar totes les persones que ho han fet possible: cantaires, direcció, músics, famílies i equip organitzador, per la seva dedicació, esforç i entusiasme. També volem agrair la presència dels excantaires que van voler estar amb nosaltres en aquesta fita tan especial. 

Gràcies a tothom per acompanyar-nos en aquesta celebració tan significativa i per formar part d’aquests 30 anys compartint música, valors i il·lusió. Escola, música i cant, per molts anys més! 

enllaç a fotografies